PRÓXIMAMENT

Les imatges del dia
L'anàlisi previ de Paco Benítez

BÉTERA – VALÈNCIA – 93 km – Mitja Muntanya

Etapa amb eixida a Bétera i arribada inèdita al Port de València. Recorregut curt de 93 quilòmetres, però ple d’oportunitats per a dinamitar la carrera quasi des del principi, com va ocórrer en l’edició del 2023. El port de la Frontera tornarà a ser determinant. Una pujada de 5 quilòmetres amb desnivells del 18%. Amb seguretat hi haurà batalla i emoció fins a la meta.

Accés aficionats

Ubicació: Alameda Escultor Ramón Inglés, Bétera

Des de València: Pren CV-35 cap a CV-336 a San Antonio de Benagéber. Pren l’eixida 14 cap a CV-336, en direcció Bétera/San Antonio de Benagéber/Riba-roja de Túria. Seguix per CV-336. Conduïx cap a Albereda Escultor Ramon Inglés a Bétera.

Des de Castelló: Pren E-15/AP-7 cap a CV-310 a València. Pren l’eixida 321 cap a CV-310, en direcció Bétera/Burjassot. Seguix per CV-310. Conduïx cap a Albereda Escultor Ramon Inglés a Bétera.

Des de Alacant: Pren A-77. Seguix per a-7 i E-15/AP-7 cap a CV-310 a València. Presa l’eixida 321 cap a CV-310, en direcció Bétera/Burjassot. Seguix per CV-310. Conduïx cap a Albereda Escultor Ramon Inglés a Bétera.

HORARIS:

Inici control de signatures: 07.30 h

Horari d’accés recomanat: 07.00 h

Des de València: Pren Av. d’Aragó cap a V-21. Seguix per V-21. Presa A-23 cap a CV-310 a Algímia d’Alfara. Presa l’eixida 14 cap a Torres-Torres/Algimia/Alfara/Serra. En la rotonda, presa la quarta eixida en direcció CV-310. Continua 9 km.

Des de Castelló: Pren E-15/AP-7. Conduïx cap a CV-310 a Algímia d’Alfara. Pren l’eixida 14 cap a Torres-Torres/Algimia/Alfara/Serra. En la rotonda, presa la quarta eixida en direcció CV-310. Continua 9 km.

Des de Alacant: Pren A-77. Seguix per a-7 i E-15/AP-7 cap a Museros. Presa l’eixida 315 cap a CV-305/Nàquera/CV-315/Moncada. Seguix per CV-315 fins a CV-310 a Serra. Gira a la dreta cap a P.º Delícies/CV-310. Continua 6 km.

HORARIS: *Estos horaris són orientatius i poden variar en funció de les instruccions de les autoritats el mateix dia de la disputa de l’etapa.

Horari de pas més ràpid previst: 09.58 h

Horari recomanat d’accés al port: 08.00 h

Des de València: Toma Av. d’Aragó hacia V-21. Sigue por V-21. Toma A-23 hacia CV-3342 en Albalat dels Tarongers. Toma la salida 7 hacia Albalat dels Tarongers/Segart/Estivella. Conduce hasta CV-3342 en Estivella. En la rotonda, toma la tercera salida en dirección CV-3342. Gira a la izquierda hacia Vía Pista/CV-3342. Gira a la izquierda hacia CV-3342. Continúa 5 km.

Des de Castelló: Pren E-15/AP-7. Seguix per E-15/AP-7 cap a Albalat dels Tarongers. Pren l’eixida 7 cap a Albalat dels Tarongers/Segart/Estivella. En la rotonda, pren la tercera eixida en direcció CV-3342. Gira a l’esquerra cap a Via Pista/CV-3342. Gira a l’esquerra cap a CV-3342. Continua 5 km.

Des de Alacant: Pren A-77. Presa A-7 i E-15/AP-7 cap a CV-3342 a Albalat dels Tarongers. Utilitza els 2 carrils drets per a incorporar-te a E-15/A-7/AP-7 en direcció E-15/Castelló/Castelló/Barcelona/E-901/A-3/Madrid. Pren l’eixida 307 cap a V-23/A-23, en direcció P. de Sagunt/Teruel/Zaragoza. Pren l’eixida 7 cap a Albalat dels Tarongers/Segart/Estivella. En la rotonda, pren la tercera eixida en direcció CV-3342. Gira a l’esquerra cap a Via Pista/CV-3342. Gira a l’esquerra cap a CV-3342. Continua 5 km.

Horari de pas més ràpid previst: 10.32 h

Horari recomanat d’accés al port: 08.30 h

Ubicació: Tinglado 2, C. Marina Real Juan Carlos I, Valencia

Des de Castelló: Pren E-15/AP-7. Seguix per E-15/AP-7 i V-21 fins a Av. de Blasco Ibáñez a València. Seguix per Av. de Blasco Ibáñez, C/ del Dr. Manuel Candela i Av. del Port fins al teu destí.

Des de Alacant: Pren A-77. Pren A-7 cap a C.d’Antonio Ferrandis a València. Seguix per C.d’Antonio Ferrandis fins al teu destí.